Een stijgende omzet en zelfs meer personeel in dienst voor Meubelfabriek Westra door de afspraken economie.
Het bedrijf was al goed zichtbaar op internet met een goede website in combinatie met een krachtige webwinkel,
Het bedrijf ervaart naast internet verkoop dat mensen het zeer prettig ervaren om fysiek langs te komen op afspraak, en vooral bezoek op afspraak word veelvuldig gebruik van gemaakt en resulteert voor het Friese bedrijf ook vaak altijd in verkoop omdat gastvrijheid en het goed informeren van de juiste informatie als zeer prettig word ervaren.
De Friese gastvrijheid word sowieso zeer gewaardeerd door mensen veelal buiten de regio, men word in het Friese bedrijf ook behandeld alsof je familie bent en dat ervaren klanten ook 100% op deze wijze. Friezen praten vaak Fries tegen elkaar het gevoel is vaak dat je familie bent, dat dit ook vaak “per ongeluk” gesproken word tegen mensen buiten Friesland ervaren de mensen als zeer prettig want Eigenaar Feico Westra samen met zijn vrouw schakelen uiteraard dan over op Nederlands dit heeft een bijzonder vertrouwelijk effect.
Waar voorheen het druk was in de showroom kan het bedrijf nu meer de tijd nemen voor de klanten in een ongedwongen sfeer. Het neven effect voor de Friese onderneming is een stijgende omzet en veel betere communicatie met de klant. De gastvrijheid ontstaat niet alleen door Fries te zijn, ook het zichtbare ambacht door het panorama raam in de showroom, of de rondleidingen die op zaterdagen worden gegeven vormen naast de lekkere koffie (of thee en chocolade melk) een bijzonder vertrouwd gevoel.
Door stijgende omzet moest het bedrijf dit jaar ook meer personeel aannemen en is in m2 uitgebreid om grotere houtvoorraden kwijt te kunnen om snel te kunnen schakelen.
Naast stijgende omzetten is het Friese bedrijf ook dagelijks bezig met door ontwikkelen van nieuwe meubelontwerpen door meubelontwerper Feico Westra en lopen er dagelijks camera’s door het bedrijf voor de nieuwe YouTube hit series “De Westras” een uniek concept waar het bedrijf zelfs een werknemer fulltime voor in dienst heeft. Ook de informatieve video’s en vele klanten video’s zorgen voor een gastvrije omgeving voor de onderneming uit Burgum.




